სადამრიგებლო პროგრამა
|
||||||||||||||||||||
N
|
თარიღი
|
პიროვნულიდამორალურიგანვითარება
|
გარემოსდაცვითიკულტურისგანვითარებადაცხოვრებისჯანსაღიწესისპოპულარიზაცია
|
უსაფრთხოებადამოქალაქეობრივპატრიოტულიცნობიერებისამაღლება
|
თვალსაწიერის
გაფართოება
|
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ
წარმართვისათვის
|
შენიშნვა/რესურსი
|
|||||||||||||
I სემესტრი
|
||||||||||||||||||||
1
|
კლასის მოსწავლეთა უფლებებისა და მოვალეობების დეკლარაციის შემუშავება
·
უფლებების
გაცნობა;
·
მოვალეობის
გადანაწილება;
|
საორგანიზაციო
საკითხების მოგვარება
|
||||||||||||||||||
2
|
ათასად კაცი დაფასდეს ათიათასად ზრდილობა
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,ბუშტიც არის და ბუშტიც“-გვ.97-გაანალიზება
|
||||||||||||||||||
3
|
ჩვენი პლანეტა დედამიწა
|
სლაიდის ჩვენება;
,ჩვენი გარემო” გვ.34
|
||||||||||||||||||
4
|
გზაზე მოძრაობის წესები
|
მოწვეული
სტუმარი
მასწავლებელი ირმა ცინცაძე;
,,ჩვენი გარემო“ გვ.96
|
||||||||||||||||||
5
|
შენ და კანონი,საკლასო წესები
|
სისტემეტიურად ვუბრუნდებით
|
||||||||||||||||||
6
|
გასეირნება თოჯინების თეატრში
|
|||||||||||||||||||
7
|
თანაგრძნობის გამოხატვა
|
კლ/ლიტ-,,უსურვაზის
დასჯა“-ვაჟა-ფშაველა-გვ.65 განხილვა
|
||||||||||||||||||
8
|
ეროვნული გმირები
|
კლ/ლიტ-,,ზეობა
გიორგი ბრწყინვალისა“-გვ.116-გაანალიზება
|
||||||||||||||||||
9
|
მეგობრობის ძალა ერთობაშია
|
მოთხრობა,,მეგობრები“-ინტერნეტიდან
ამოღებული
|
||||||||||||||||||
10
|
როგორ ვებრძოლოთ მავნე ჩვევებს
|
საუბარი:სიგარეტის,ალკოჰოლიანი
სასმელის მავნებლობაზე
ინტერნეტიდან ამოღებული
მასალა
|
||||||||||||||||||
11
|
მოქნილი და მხატვრული კითხვის შეჯიბრი
|
სხვადასხვა მხატვრული
ლიტერატურის გამოყენება
|
||||||||||||||||||
12
|
მოთმენა,სამართლიანობა,
პატივისცემა
|
მოთხრობის გაანალიზება
|
||||||||||||||||||
13
|
ბავშვთა უფლებები
|
ბავშვთა კონვენციის
გაცნობა
|
||||||||||||||||||
14
|
ენა,მამული,სარწმუნოება
|
ჯ.ჩარკვიანის ლექსი,,მე
ისეთ ქართველს რა ვუთხრა“-ანალიზი
|
||||||||||||||||||
15
|
საახალწლო ზეიმისათვის სამზადისი
|
საახალწლო ზეიმი
|
||||||||||||||||||
II სემესტრი
|
||||||||||||||||||||
16
|
ხალხური ტრადიციები და
რელიგიური წეს-ჩვეულებები
|
თავიანთ ოჯახებში
დამკვიდრებული ტრადიციების გადმოცემა;
|
||||||||||||||||||
17
|
რა არის ბედნიერება
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,გულუხვი
ხე“-გვ.32-ანალიზი
|
||||||||||||||||||
18
|
დღის რეჟიმი და მისი
ორგანიზება
|
საკუთარი დღის რეჟიმის წარმოდგენა
|
||||||||||||||||||
19
|
ლიტერატურა,ხელოვნება და შენ
|
პოეზიის საღამოს მოწყობა
|
||||||||||||||||||
20
|
თვითგანვითარება-ჩემი მომავლის პერსპექტივა
|
დიალოგი
|
||||||||||||||||||
21
|
პორტრეტების გალერეა
|
გამოფენის მოწყობა
|
||||||||||||||||||
22
|
სად მთავრდება ცელქობა და სად იწყება დანაშაული
|
საუბარი-ეპიზოდების
გახსენება თავიანთი ცხოვრებიდან;
კლ/ლიტ- ,,რაჭის
ერისთავი როსტომ“-გვ.60- განხილვა
|
||||||||||||||||||
23
|
ზეიმი „3 მარტი-დედის დღე“
|
მხიარული სტარტის მოწყობა
გასართობ ცენტრში
|
||||||||||||||||||
24
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
სლაიდის ჩვენება
,,ჩვენი გარემო’’-IV კლ
|
||||||||||||||||||
გვ.92-95
|
||||||||||||||||||||
25
|
კალიგრაფიის კონკურსი
|
ეტაპობრივად ჩატარება
|
||||||||||||||||||
26
|
ქცევის წესები, ეტიკეტი.
|
სიტუაციური თამაშები:
ქცევა თეატრში;
ქცევა ცირკში
ქცევა სპორტულ
თამაშობებზე დასწრებისას;
|
||||||||||||||||||
27
|
სწავლა -შენი პატრიოტული
ვალია
|
საუბარი
|
||||||||||||||||||
28
|
აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული
|
ხელოვნების გაკვეთილზე
ვღებავთ კვერცხებს ;
კლ/ლიტ-,,აღდგომა“-გვ.108
|
||||||||||||||||||
29
|
საუბრები,დიალოგი ცნობილ
ადამიანთა ცხოვრების შესახებ(მოსწავლეთა ინტერესებიდან გამომდინარე)
|
საუბარი,დიალოგი
|
||||||||||||||||||
30
|
„დედამიწის დღე“
|
მოძიებული ინფორმაციის წარმოდგენა;
სლაიდის ჩვენება
|
||||||||||||||||||
31
|
კომპიუტერი თუ წიგნი?-დისკუსია
|
დისკუსიის გამართვა;
კლ/ლიტ-,,დედაენამ
განკურნა“-გვ.48-გაანალიზება
|
||||||||||||||||||
32
|
მე მიყვარს ჩემი ქალაქი /სოფელი
|
ესსეს წერა;
|
||||||||||||||||||
33
|
მიეცი ნიჭსა გზა ფართო
|
საუბარი;
კლ/ლიტ-,,მეფე პოეტები“-გვ.46
|
||||||||||||||||||
34
|
ვისაც საკუთარი აზრი არ აქვს,იგი ყოველთვის უპირისპირდება სხვას
|
დიალოგი;
|
||||||||||||||||||
35
|
რაში ვლინდება კლასის ღირსება
|
საუბარი
|
||||||||||||||||||
გასეირნება „ბავშვთა დაცვის მსოფლიო დღე“
|
გასეირნება ბუნებაში-ბათუმის
ბოტანიკური ბაღში
|
|||||||||||||||||||
36
|
/
|
რა წავიკითხოთ ზაფხულის არდადეგებზე
|
მოსწავლეებს გადაეცემათ
ზაფხულის არდადეგებზე წასაკითხი ნაწარმოებების ჩამონათვალი
|
|||||||||||||||||
განმარტება
|
||||||||||||||||||||
მე - პიროვნება, სოციუმი ჩემს გარშემო,
ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან, ტოლერანტობა, ადამიანთა უფლებები,
ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებები, ეტიკეტი;
|
პირადი ჰიგიენა, ავადმყოფობის
გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის ორგანიზება, დღის რეჟიმი,
სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე, გარემოს და ბუნების მოფრთხილება;
|
პატრიოტული ცნობიერება - ჩემი ეზო, ჩემი
სკოლა, ჩემი ქალაქი/სოფელი, სამშობლო, ისტორია, გამოჩენილი პიროვნებები,
მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესები და კანონები;
|
ხელოვნების, ტექნოლოგიური და სამეცნიერო
მიღწევები.
|
მოსწავლეთა ცნობიერება საკლასო ცხოვრების შინაარსიანად წარმართვისათვის;
|
||||||||||||||||
შეკითხვები:1) რა არის ამ
მოთხრობის მთავარი სათქმელი?
2) ხომ ვერ გაიხსენებდით მსგავს ამბავს თქვენი
ცხოვრებიდან?
გამოყენებული ლიტერატურა
1.
სადამრიგებლო
საათის პროგრამა I-IV კლასების მოსწავლეთათვის;
2.
კლასგარეშე
საკითხავი ლიტერატურა-სარია
3.
ჩემი
გარემო - IVკლასი
/ლია შალვაშვილი/;
4.
სხვა
საბავშვო ლიტერატურა.
5.
სლაიდები
მომზადებული ინტერნეტიდან
Комментарии
Отправить комментарий