შემაჯამებელი წერა



V კლასი

1.იპოვეთ 96-ის და 40 -ის     უ.ს.ჯ და უ.ს.გ. ასევე მათი ნამრავლი.

2.იპოვე უდიდესი რიცხვი,რომლის 12-ზე ნაშთიანი გაყოფისას განაყოფია 15.

3.სახელოსნომ დაამზადა სამფეხა და ოთხფეხა სკამები.რამდენი ოთხფეხა და რამდენი სამფეხა სკამი იყო,თუ სულ 600 ფეხი და 180 დასაჯდომი ნაწილი დამზადდა?

4.რა ციფრით დამთავრდება 1-დან 59-ის ჩათვლით ყველა რიცხვის ნამრავლი,თუ 5-ის ჯერად რიცხვს წავშლით?

5.ერთ ყუთში 40 ბურთულაა,მეორეში- 30.პირველ ყუთში ყოველდღიურად ამატებენ 2 ბურთულას,ხოლო მეორედან იღებენ ერთ ცალს.რამდენი დღის შემდეგ იქნება პირველ ყუთში 3-ჯერ მეტი ბურთულა,ვიდრე-მეორეში?



   VI კლასი

1.იანგარიშე:

(19,65:12+16,016:4)-(0,873:30+31:16)

2.სკოლაში ისწავლება ინგლისური,გერმანული და ფრანგული ენები.თითოეული მოსწავლე სკოლაში მხოლოდ ერთ ენას სწავლობს,ინგლისურს სწავლობს მოსწავლეთა საერთო რაოდენობის 2/3, გერმანულს კი - 4/15  ნაწილი.სულ რამდენი მოსწავლეა სკოლაში,თუ ფრანგულს 92 მოსწავლე სწავლობს?

3.ერთ მუშას კედლის აშენება შეუძლია 8 დღეში,მეორეს - 6 დღეში.რამდენ დღეში ააშენებენ ისინი კედელს ერთად?

4.მართკუთხედის გვერდები ერთი და იმავე რიცხვჯერ გაზარდეს.რის ტოლია მიღებული მართკუთხედის სიგრძე,თუ მისი სიგანე 4,5 სმ-ია,ხოლო მართკუთხედის თავდაპირველი სიგრძე და სიგანე შესაბამისად 3 სმ და 1,5 სმ იყო?

5.ეკას და მაკას თანხები ისე შეეფარდება ერთმანეთს,როგორც 3:5,ხოლო მაკას და მაშოსი,როგორც 4:5.როგორ შეეფარდება ერთმანეთს ეკას და მაშოს თანხები?


VII კლასი

1.გამოთვალე: 

 ((-0,5)2X (-0,4)4):((-0,5)5X(-0,5)3)

2.რა ციფრით ბოლოვდება 735?

3.ამოხსენით განტოლება:

(17+2y)-(5y-13)=25

4.გამოთვალე:

(137)0-(0)137+(-1)135+117

5.ორი რიცხვის ჯამია 12.მათი კვადრატების ჯამი კი 74. იპოვე ამ რიცხვების ნამრავლი.

6.გაამარტივე გამოსახულება:

15a-12b-(a-3b)-(9a+6b)

8a+5+(3a-9)-(7-9a)

7.გადაიხაზე და შეავსე ცხრილი.

     X

        X2+1

   -2x+3

      X2-2x+4

    -2

 

 

 

    -1

 

 

 

    0

 

 

 

    1

 

 

 

    2

 

 

 

 

                

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

მონაცემთა ანალიზი

მათემატიკა მე-5 კლასი